Technologia i tradycja łączą się, by sprostać szybko rosnącym wymaganiom Klientów.
Marka Jeep® prezentuje trzy hybrydowe samochody elektryczne typu Plug-in, potwierdzając tym samym zaangażowanie FCA w globalną elektryfikację.
-
-
Technologia samochodów elektrycznych to kolejny etap w 80-letniej historii Jeepa jako lidera technologii 4×4.
-
Samochody elektryczne Jeep będą wyróżniały się nowym emblematem „Jeep 4xe”.
-
Do 2022 roku wszystkie modele Jeep będą oferowały zelektryfikowane wersje.
-
-
Nowy Jeep 4×4 Adventure VR Experience pozwala udać się w symulowaną off-roadową podróż po trasie „Hell’s Revenge” w Moab.
-
Koncept Airflow Vision o wyjątkowej stylistyce jest zapowiedzią nowej generacji środków transportu premium i User Experience (UX), skupiając się na interakcji pomiędzy kierowcą i pasażerami a zaawansowanymi technologiami.
-
Na targach CES 2020 w Las Vegas, w Ameryce Północnej debiutuje Fiat Concept Centoventi.
Podczas tegorocznej edycji CES w Las Vegas, FCA prezentuje swoje najnowsze technologie związane z elektryfikacją, User Experience (UX) i łącznością Uconnect w formie wizualnej i fizycznej wystawy, oddając hołd historii i tradycji innowacyjności firmy.
Od momentu pojawienia się pierwszego radia samochodowego prawie 100 lat temu, innowatorzy z dziedziny motoryzacji pracowali nad tym, by w kabinie pasażerskiej pojawiło się coraz więcej technologii. Klienci FCA uwielbiają i są lojalni wobec marek firmy częściowo również ze względu na ich historię, a ponieważ CES to wydarzenie koncentrujące się na elektronice, FCA postanowiła spoić te dwa aspekty na terenie wystawowym łączącym tradycję i technologię, by spełniać rosnące oczekiwania nabywców samochodów.
Samochody elektryczne, łączność oraz pojazdy autonomiczne stanowią obecnie najważniejsze tematy w branży motoryzacyjnej. Stymulujące wizualnie i fizycznie podejście FCA na Targach CES potwierdza zainteresowanie firmy nieustannie zmieniającą się technologią, przy jednoczesnym uszanowaniu historii firmy.
Modele Jeep® Wrangler, Renegade i Compass 4xe.
Marka Jeep wystawia na CES trzy modele z hybrydową technologią Plug-in. Jest to pierwszy krok w procesie elektryfikacji samochodów gamy Jeepa, dzięki któremu marka będzie mogła oferować zelektryfikowane wersje wszystkich modeli do 2022 roku. Wszystkie zelektryfikowane samochody Jeepa będą miały nowy emblemat „Jeep 4xe”.
Elektryfikacja, która obejmuje mające się pojawić już wkrótce bezkompromisowe samochody Jeep 4xe, ma się przyczynić do zmodernizowania marki Jeep, wzmacniając jej pozycję lidera w dziedzinie zaawansowanych „zielonych” i przyjaznych dla środowiska technologii. Samochody elektryczne marki Jeep będą najbardziej wydajnymi i odpowiedzialnymi pojazdami w historii. Będą zapewniać to, co najlepsze pod względem swobodnej i cichszej jazdy z otwartym dachem, wynosząc jednocześnie osiągi, możliwości 4×4 oraz bezpieczeństwo kierowcy na wyższy poziom. Dzięki większemu momentowi obrotowemu i natychmiastowej reakcji silnika, samochody elektryczne Jeep będą gwarantować jeszcze większą przyjemność jazdy po drogach oraz jeszcze większe możliwości jazdy 4×4 poza nimi. Dodatkowe informacje na temat tegorocznych debiutantów, czyli Jeepa Wranglera, Compassa i Renegade’a 4xe będą dostępne podczas Salonów Samochodowych w Genewie, Nowym Jorku i Pekinie.
Jeep 4×4 Adventure VR Experience.
Od prawie 80 lat Jeep pozostaje liderem pod względem możliwości napędu 4×4. Wprowadzenie do gamy elektryfikacji jest naturalną koleją rzeczy. Odwiedzający CES będą mieli wyjątkową okazję zobaczyć Jeepa Wranglera 4xe, Jeepa Compassa 4xe i Jeepa Renegade’a 4xe. Wszystkie te trzy samochody stanowią część zobowiązania FCA, aby do 2022 roku, w skali globalnej wprowadzić na rynek ponad 30 zelektryfikowanych modeli. Odwiedzający, którzy będą chcieli udać się w symulowaną podróż 4×4, będą mogli zasiąść za kierownicą nowego Jeepa 4×4 Adventure VR Experience. W scenerii Moab w Utah, jednego z najpopularniejszych miejsc wśród właścicieli Jeepów, uczestnicy będą mogli stawić czoła osławionej trasie Hell’s Revenge. Trasa będzie podzielona na różne odcinki trudności- od stopnia średniego, do trudnego. Jako dodatkowy bonus, wirtualne zasoby oprogramowania zaoferują punkt widzenia kierowcy nowego Jeepa Wranglera 4xe, dzięki czemu uczestnicy będą mogli poznać najbardziej zaawansowanego Jeepa Wranglera, jakiego firma kiedykolwiek stworzyła.
Te ekscytujące wirtualne wrażenia Jeep Wrangler Rubicon zawdzięcza umieszczeniu go na czterech cylindrach hydraulicznych, po jednym na każdym kole, które reagują na informacje wejściowe dostarczane przez dane o pozycji kół zarejestrowane na rzeczywistej trasie. Układ hydrauliczny popycha zawieszenia Wranglera, odwzorowując ruchy, jakie wykonałby kierowca podczas pokonywania przeszkody lub wspinania się po zboczu. Wewnątrz pojazdu uczestnicy w specjalnych okularach VR będą mogli zanurzyć się w rzeczywistą scenerię trasy Hell’s Revenge. Za każdym razem, gdy uczestnicy ukończą część trasy, ich wynik będzie rejestrowany i przeliczny na punktację, a wirtualny emblemat Trail Rated można będzie wyświetlić w rzeczywistym czasie w aplikacji „Jeep Adventure”. Uczestnicy mogą śledzić swoje wyniki i porównywać je z innymi uczestnikami Jeep 4×4 Adventure VR Experience. Podczas wszystkich kolejnych Targów czy międzynarodowych wydarzeń, moduł będzie na bieżąco wzbogacany o dodatkowe trasy offroadowe, aby zapewnić uczestnikom szeroki wachlarz przygód 4×4 pod znakiem Jeepa w zróżnicowanej scenerii.
User Experience.
UX zarejestrował znaczny wzrost rozwoju i innowacyjności w branży motoryzacyjnej. Na terenie wystawowym FCA zostanie zainstalowanych sześć dwustronnych ekranów, na których prezentowany będzie wielokrotnie nagradzany system Uconnect- niezwykła, uniwersalna baza, w oparciu o którą można rozwijać nowe usługi. System, który kiedyś spełniał tylko funkcję radia, teraz spełnia coraz więcej funkcji, jest bogatszy w treści i spersonalizowany. Dostosowany do konkretnych wymogów marki i modelu, staje się istotnym powodem zakupu – około połowa nabywców nowych samochodów kieruje się dostępem do zaawansowanej technologii.
